Glam News Magazine

Oamenii sunt mereu interesați de cea mai eficientă strategie de scădere în greutate și caută periodic informații în acest sens. Potrivit Google, se pare că în 2018 au existat două strategii cheie. Pe de o parte au fost căutate diete bazate pe consumul a diverse tipuri de plante cu conținut ridicat de grăsimi, iar pe de altă parte scheme care impun restricționarea în consumul de alimente până la anumite ore ale zilei sau anumite zile ale săptămânii. Iată cele mai populare diete de anul trecut.

  1. Dieta keto sau dieta ketogenică

diete

În 2017, această dietă a fost pe locul 6 pe listă, iar în 2018 a ajuns pe locul 1. Acest lucru ne arată că popularitatea dietei keto a crescut uluitor. Secretul ei ar fi că este foarte bogată în grăsimi, furnizează proteine adecvate și are foarte puțini carbohidrați. Ideea acestei diete este de a vă aduce corpul într-o stare în care organismul începe să ardă grăsimi în loc de zahăr. Acest lucru este excelent pentru pierderea în greutate. Aceasta înseamnă că zahărul fie rafinat, fie dintr-o sursă naturală (cum ar fi mierea) este strict interzis. Nu sunt acceptate nici pastele, pâinea, ovăzul, cerealele Ce puteți mânca în această dietă? Răspunsul constă în grăsimi sănătoase, incluzând avocado, nuci, lactate, semințe și uleiuri sănătoase. De asemenea, încurajează consumul de legume care este benefic pentru sănătate. Însă nu orice fel de legume, ci cele din grupul de legume fără amidon, cum ar fi spanacul, castraveții, conopida, sparanghelul și orice verde închis la culoare. Există o mulțime de cercetări care se desfășoară în privința dietei keto și, deși există știri despre succesul ei, aceasta este încă controversată. O dietă foarte bogată în grăsimi saturate rămâne asociată cu un risc crescut de boli de inimă. Efecte secundare, precum respirație urâtă, oboseală, vărsături și amețeli sunt frecvente. Astfel că ia în considerare toate aspectele dacă dorești să încerci această dietă.

  1. Dieta Dubrow

diete

Dacă îți sună familiar, este pentru că Dieta Dubrow provine de la Heather și Terry Dubrow. Ea este actriță și o recunoașteți din Real Housewives of Orange County și el este chirurg plastic din Newport Beach. Dieta presupune să mâncați numai într-un anumit interval de timp în fiecare zi și constă în trei faze. În primul rând, există o fază extrem de restrictivă, fără alcool permis în primele două până la cinci zile. Apoi dieta se deschide pentru a include mai multe alimente și aduce înapoi alcoolul. A treia și ultima fază este mai relaxată și se concentrează pe întreținere.Unul dintre motivele pentru care planul lui Dubrow ar putea fi eficient este acela că îi ține pe oameni departe de gustările de peste zi. Cuplul Dubrow susține că 100 de adulți care au încercat dieta timp de șase luni sub supraveghere au pierdut între între 33 până la 86 de kilograme. Dar pierderea rapidă în greutate nu duce întotdeauna la rezultate bune pe termen lung, iar această dietă poate avea consecințe grave pentru inima ta.

  1. Dieta Noom

Noom este o aplicație concepută pentru a-ți fi antrenor personal și oferă în prezent două programe de 16 săptămâni – greutate sănătoasă și prevenirea diabetului – pentru o taxă lunară. Compania declară că utilizatorii acesteia au o pierdere medie în greutate de 18 kg în 16 săptămâni, ceea ce sună promițător. Noom susține că ajută participanții să-și atingă obiectivele prin folosirea unor tehnici de schimbare a stilului de viață. Nu pot argumenta cu ceea ce pare a fi o abordare rațională a pierderii în greutate; totuși, cred că demersul în pierderea în greutate trebuie să fie personalizat ca să fie eficient și soluția Noom nu este pentru oricine.

  1. Dieta carnivoră

Este exact ceea ce pare, chiar dacă nu sună chiar a dietă să mănânci numai carne. Sunt excluși carbohidrați, fructele și legumele. Dar înainte de a deveni pre entuziamat află că editorul în materie de nutriție Cynthia Sass a spus că dieta pare a fi “o rețetă pentru dezastru”. Vei pierde kilograme, dar și substanțe nutritive vitale care ajută la reglarea funcțiilor cruciale ale corpului, cum ar fi imunitatea și activitatea cognitivă. Astfel că ar trebui să mai analizezi dacă e cazul să o încerci sau nu.

  1. Dieta mediteraneană

Această dietă se bazează consumul alimentelor tradiționale în țări mediteraneene precum Italia și Grecia. Cercetarea sprijină beneficiile ei; studiile aratând că persoanele care mănâncă o mulțime de fructe, legume, pește, cereale integrale și grăsimi sănătoase nu doar cântăresc mai puțin, dar au și un risc scăzut de boli de inimă, depresie și demență. Dacă ne întrebați, aceasta ar fi trebuit să fie cea mai căutată dietă a oricărui an, dar tot este un progres că a urcat 5 locuri într-un an, în 2017 ocupând poziția 10 în acest tip de clasament. Produsele proaspete, fără amidon sunt cheia acestei diete, alături de nuci și legume, pește și grăsimi sănătoase precum uleiul de măsline.

 

Leave a Response